در این جا به مشکلات سیستم های همکاری در فروش می پردازیم و آنها را با سیستم همکاری در فروش فیدیکس مقایسه می کنیم
اگر شما بخواهید در سیستم همکاری در فروش شرکت داشته باشید نیاز به بازدید کننده های زیاد دارید و نیاز به صفحه در شبکه اجتماعی و یا وب سایت قوی دارید که زمان بر است، ولی در فیدیکس شما به این مورد نیازی ندارید چون که سیاست فروش فیدیکس متفاوت است و شما به دایره دوستان و آشنایان و همکاران هم دانشگاهی و ... کالاها و خدمات را معرفی می کنید .
البته به غریبه ها هم می توانید کدهای تخفیف بدهید، ولی به مروز زمان باید شبکه فروش خود را توسعه دهید .
متاسفانه چنین امکانی وجود دارد، ولی در فیدیکس خیر !
چون که شما با مشتری در ارتباط هستید و مشتری را می شناسید و در ازای هر فروش به شما پورسانت تعلق می گیرد و خیلی اوقات شما خرید را برای مشتری انجام می دهید و هیچ راه دور زدنی وجود ندارد
خوشبختانه در فیدیکس چنین نیست و فروشگاه های فیدیکس انتخاب شده هستند و بیشتر محصولات و خدمات را خودتان تست کرده اید و در واقع فیدیکس یک سیستم پیشنهاد دهنده است که از اعتماد بین اعضا و راست گویی و صداقت اعضا کالا و خدمات را به مشتریان پیشنهاد می دهد
در فیدیکس مشتری های شما مشخص و ثابت است و نحوه درآمد زایی متفاوت است و شما روی مشتریان خود کنترل دارید، در ضمن با رقابت و افزایش رقابت سود همه اعضا افزایش می یابد
در فیدیکس شما مشتریان را می شناسید و با برخورد مثبت و خدمات پس از فروش می توانید مشتری به خریدهای دوباره دعوت کنید